måndag 16 november 2009

6-4

Då va matchen slut, 6-4 till HV71. Grattis..
Jag kan bara säga att HV71 var bättre större delen av matchen sen när dom har 2 målvakter på sin sida så kan det bara sluta med seger! Tack Norrena, tack så jävla mycket! Går in och läser att Mårtensson var dålig?!? Du/ni som skriver detta kom hit så ska ni få en jävla smäll! Har ni inget vettigt att skriva så håll käften!!! Han är bäst! 3 assist idag borde tysta er men nej. Vad i helvete förväntar ni er egentligen? Jag är så jävla arg, så jävla arg att jag hoppas han inte gör fler poäng! Uppskattas det inte ens av fansen vem ska det då uppskattas av? Skärpning nu! Säg till när han gör en dålig match istället! SUCK!!

Zacke fick göra mål också, kul. Nu spöar vi Djurgården och hoppas Mårtensson gör 10 P så jag slipper läsa massa skit, tack!

9 kommentarer:

  1. han är inte dålig, han är bäääst! :D

    SvaraRadera
  2. Bara för att man gör 3 ass behöver man väl inte vara "bra"?Jag säger inte att Tony var dålig men det var väl inga monster-ass direkt..?Ang din kritik mot Norrena,vissa går bra o kritisera andra inte eller...?

    SvaraRadera
  3. Passningarna till Håkanson och Hlavac kom iaf från någon sen om det är snyggt eller ej vad spelar det för roll? Kritik tar jag när kritiken är rätt. Att kritisera en spelare som är inblandad i 3 av 4 mål tar jag inte. Sen kan jag inte med anonyma kommentarer. Diskutera gärna men stå för det! Tack

    SvaraRadera
  4. Nej, förstakedjan gör en bra match. Det är absolut inte där vi förlorar matchen. Sen tror jag det är långt ifrån alla i laget som kan slå de "enkla" ass som Mårtensson gör...

    Jag (som inte är en av ovanstående) brukar kommentera med signum, men jag anser att det är helt och hållet min rätt att välja att vara "anonym". (Ip-nummer mm syns ju fö också för bloggägaren.) Packelina, att du har valt att inte vara anonym gör inte att du kan kräva att alla andra inte ska vara det. Däremot kan du givetvis framföra såna synpunkter.

    SvaraRadera
  5. Tack för din åsikt. Jag respekterar anonyma men det är alltid lättare och roligare att ha ett namn på den man diskuterar med. Sen bara för att någon skriver att det är i från Johan, johanna eller kalle betyder ju det inte att jag vet vem det är som skriver men som sagt lättare att ta något seriöst om man har ett namn..

    SvaraRadera
  6. Det var inget fel på Tonys insats. Men jag som supporter blir lite besviken när du skriver att "uppskattas det inte av fansen så hoppas jag inte att han gör fler poäng". De som skriver här i allmänhet, och de som hacke på Tony i synnerhet, talar knappast för den stora massan av LHC-supportrar. Vi är många som avgudar Tonys spelsinne! Sen kan jag tycka att alla har rätt till sin egen åsikt, vare sig man delar den eller inte....
    Keep up the good work!

    SvaraRadera
  7. Självklart har alla rätt att ha sin åsikt som jag skrev tidigare också. Men ändå verkar jag inte kunna ha min åsikt?! Jag drar inte supportrarna över en och samma kant för alla tycker olika och har olika favoriter, jag skrev mest för att markera bara. Inget allvarligare än så. Kul att ni läser iaf, ni får gärna dela tankar och åsikter, ha frågor osv.. Tack Caroline

    SvaraRadera
  8. Intressant att du är så objektiv, verkar bara finnas två spelare i Cluben för dig av förklarliga själ. Vore faktiskt intressant om du skrev om någon annat än bara Tony och Zacke och inte lever på att du känner eller är släckt med dom.

    SvaraRadera