torsdag 19 november 2009

Mårtensson till HV71

Jag som så många andra har läst rubriken på Ros blogg HÄR!

Jag som syster vill säga att varför ska Mårtensson behöva stå ut med dessa rykten? Jag VET att han aldrig skulle vilja spela för HV71, jag VET att det bara finns en klubb för honom i elitserien och det är Linköping HC! Jag kan däremot inte säga att jag vet att han inte vill till NHL eller KHL för det vet jag inte. Jag tror säsongen får svara för det, jag vet hur gärna han vill vinna SM guld med sitt kära LHC och jag vet hur mycket det skulle betyda för honom att lyfta bucklan första gången till cluben!
Jag tycker det är tråkigt att sprida dessa rykten om att HV71 eller Frölunda skulle kunna vara några alternativ för honom för jag vet att inte ens pengar skulle kunna få honom att sätta på sig en HV71 tröja eller en Frölunda tröja.. Skulle han mot förmodan vilja byta klubb är det för att testa NHL igen eller för att testa KHL igen.. Punkt!

Nu till matchen idag, Djurgården ska besegras!!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar