onsdag 18 november 2009

LHC är dom bästa!


Match imorgon och jag tror vi får se både Magnus Johansson och Daniel Fernholm på isen igen. Jag ska heja såklart och vill ha 3 p med mig hem! Finns inget lag jag vill att LHC ska vinna mot så mycket som mot Djurgården. Mest för att jag har många vänner som är gårdare och det är alltid roligt när dom möts:) Angående kritiken nedan så vet jag att många spelare får skit och det är okej om en spelare är dålig får man väl skriva de men ibland fokuserar folk bara på att klaga och skriva skit om folk. Nu är det slut med det. Norre kommer göra en kanon match imorgon tror jag! Dock tycker jag det är fel av honom att kritisera sina egna spelare i aftonbladet, dom är proffs och jag tycker att sånt får dom hålla på med i omklädningsrummet inte i media. Puss

3 kommentarer:

  1. Jag trodde allvarligt talat att jag skulle kräkas när jag såg rubriken i Tomas Ros blogg...

    http://blogg.aftonbladet.se/hockeybloggen/2009/11/martensson-till-hv71

    Måste erkänna att jag blev orolig för en sekund. Din bror är en fantastisk spelare och att se honom i HV (gud förbjude!) skulle verkligen svida.

    SvaraRadera
  2. Den skulle han aldrig göra! Det är som att Johan Davidsson skulle komma till Linköping! Linköping är hemma för Tony och det går inte att ändra på! Vad gäller KHL vet jag inte.

    SvaraRadera
  3. Nej, jag vet att det är helt orimligt. Jag vet också att han i ett antal intervjuer har sagt saker i stil med att Linköping är hans stad och hans klubb (underbar läsning för en supporter). Men en sån rubrik får en att hoppa till :)

    SvaraRadera